GĂSEȘTE
- Găsește / identifică achizitori utilizând LinkedIn sau alte rețele sociale
- Profilează achizitorii în funcție de compania lor, rolul, industria, piață, interese etc.
- Identifică conexiuni comune
ANGAJEAZĂ
- Fă follow-up la mesajele LinkedIn relevante
- Contactează 2-3 achizitori noi pe care i-ai profilat
- Califică oferind context, valoare și include un call-to-action
- Re-angajează 1-3 achizitori pe care ai încercat să îi angajezi în trecut
- Diseminează conținut care are legătura cu rolul, industria lor, interesele personale etc.
- Întreține 1-3 achizitori pe care i-ai angajat deja
- Elaborează un mesaj personalizat
- Adaugă perspectivă bazată pe experiența ta
- Revizuiește toate reminder-le contactelor LinkedIn și alertele de schimbări de job
- De ce au plecat sau de ce și-au schimbat rolurile?
EDUCĂ
- Utilizează Feedly pentru a găsi 3 bucăți de conținut relevant
- Utilizează Hootlet pentru a programa și disemina 3 bucăți de conținut pe Facebook, Twitter, LinkedIn etc.
- TIP: Programarea post-urilor tale pe mai multe zile la rând poate sa te ajute să salvezi din timpul alocat normal postării de conținut
DEZVOLTĂ
- Verifică-ți engagement-ul conținutului tău pe rețelele sociale: LinkedIn, Twitter, Facebook etc.
- Revizuiește-ți cine ți-a văzut profilul
- Aveți o conexiune comună?
- Ia în considerare solicitarea unei introduceri
- Trimite solicitări de conectare la 1-3 achizitori cu care ai interacționat pe LinkedIn
- Urmăriți activitatea (Follow) a 1-3 achizitori sau influențatori care au interacționat cu tine pe LinkedIn