Module
Customer engagement – secretul loializării
De ce vin clienții?
De ce vor să plece clienții?
Harta Empatiei
Implicarea clientului în soluție
Valoarea pentru Client
Focus pentru impact prin soluție bazată pe valoarea percepută de client
Cum identificăm și cum exploatăm ce înseamnă valoare pentru client; Harta Oportunităților
Cum pregătim apelul către un client astfel încât să ne mărim șansele de succes
Tips & Tricks de relaționare și investigare a valorii percepute de către client
Relaționarea
Relaționarea – la nivel comunicațional, dar și emoțional, cheia unei experiențe pentru client care să îl determine să cumpere sau să rămână loial
Înțelegerea dinamicii conversației pentru a înțelege perspectiva clientului
Tehnici de sondare a nevoilor reale: întrebări cu valoare mare; întrebările ca tactici
R-ENGAGE
Follow-up-ul şi comunicarea în scris – cum exploatăm aceste oportunități pentru a crea o experiență de tip WOW clienților, menită să conducă la retenția clientului respectiv
Utilizarea frazelor tranziționale pentru verificarea înțelegerii și provocarea solicitării acoperirii nevoii Schimbarea focusului de la preț la consiliere
Obiective
- Conștientizarea și înțelegerea nevoii aplicării metodelor de customer engagement
- Descrierea procesului de customer engagement în cadrul creării experienței clientului
- Cunoașterea și aplicarea tehnicilor de customer engagement
Abordare
Intervenția de training este complet personalizată și structurată într-o manieră eficientă de învățare aplicată practic pe situații reale, similare cu cele cu care se confruntă în activitatea zilnică participanții.
Astfel, soluția E.N.G.A.G.E. constă într-o sesiune de workshop intensiv, cu impact puternic, utilizând tehnici de dezvoltare accelerată, coaching de grup, aplicări practice ale abilităților transferate, exerciții în echipe și feed-back.
Metode
- Prezentări la flipchart și videoproiector
- Studii de caz, exerciții interactive
- Lucru în echipă, reflecţii, discuţii
- Jocuri, filme, povestiri motivaţionale
- Brainstorming
Organizare
Durată: 1 zi (8h – incluzând pauzele) / 6 – 15 participanţi
Grup ţintă: echipe de vânzări, personal din front-office, manageri de relații, toate persoanele implicate în vânzarea de produse/servicii
Participanții vor primi instrumente de lucru specifice (hand-out-uri, fișe de lucru, ghiduri etc.)