RO
EN

CONTACT

 
 
01
Co

Companie

03
Rs

Resurse

04
Bl

Blog

05
Ev

Evenimente

Se ştie foarte bine că oamenilor le place să cumpere, dar au o anumită rezistenţă să le fie ceva vândut. Acest lucru se schimbă atunci când construieşti o relaţie cu clientul tău, dar până să ajungi la acel punct, există întotdeauna o lipsă de încredere care trebuie depăşită. Educarea clienţilor este veriga care lipseşte construirii acestei încrederi!

Customer Education

V-aţi confruntat vreodată în viaţa dvs. cu situaţia în care nu aţi fost mulţumit de un produs cumpărat pentru ca mai apoi să aflaţi de la o rudă sau un prieten că avea de fapt funcţionalităţile dorite de dvs., dar nu ştiaţi cum să le exploataţi? Poate fi vorba de un telefon mobil, de un software, de un instrument medical sau chiar şi de un serviciu de internet banking.Customer Education

V-aţi gândit că există o mare probabilitate ca şi clienţii dvs. să fie nesatisfăcuţi de produsul sau serviciul pe care compania dvs. se străduieşte să îl promoveze şi să îl vândă investind bugete semnificative de marketing? În acest lanţ de valoare pe care compania dvs. încercă să transfere produsul către client, lipseşte de multe ori o verigă, care poate să fie decisivă pentru încheierea vânzării sau pentru revânzări la acelaşi client. Este vorba de o verigă pe care compania dvs. o poate oferi creând un avantaj competitiv sustenabil:

 

EDUCAŢIA PENTRU CLIENŢI

Din ce în ce mai multe companii se mişcă înspre integrarea formală a educaţiei în eforturile lor pre- şi post-vânzare ca un mod de atragere şi fidelizare a clienţilor lor.

Dacă sunteţi manager de marketing, de vânzări, de training sau chiar director general şi vă interesează să oferiţi valoare reală clienţilor şi, în acelaşi timp, să oferiţi un suport solid vânzătorilor dvs. în abordările lor de câştigare a unui client.

Customer Education

 

Ce câştigă organizaţia dvs. în urma implementării unui program de EDUCAŢIE PENTRU CLIENŢI:

 

  • Creşterea gradului de fidelizare a clienţilor şi a şanselor de re-achiziţionare de la compania dvs.
  • Crearea de noi surse de venit pentru compania dvs.
  • Creşterea satisfacţiei clienţilor în urma exploatării optime a tuturor funcţionalităţilor produsului sau serviciului oferit de organizaţia dvs.
  • Reducerea cheltuielilor de customer service
  • Consolidarea brandului de companie

 

Ce livrăm în programele de educaţie pentru clienţi?

  • Un proces de dezvoltare facil pentru dvs. care încorporează experienţa specialiştilor dvs. şi respectă timpul şi angajamentele lor de serviciu.
  • Conţinut interactiv şi informativ (ex: tutoriale video, infografice etc.) proiectat optimizat pentru audienţa ţintă a produsului sau serviciului dvs., fie ei consumatori sau reprezentanţi ai unei afaceri.
  • Auto-evaluări, activităţi de consolidare a cunoştinţelor şi instrumente de suport care să asigure exploatarea la maxim a beneficiilor produsului sau serviciului achiziţionat de client sau care urmează a fi achiziţionat.
  • Suport pe parcursul derulării programului.

Copyright ©

2017

  LearningPro